Müügitingimused
1. ÜLDTINGIMUSED
1.1. Käesolevad tellimistingimused sõlmitakse interneti-kaupluses Pähklikeskus (www.pähklikeskus.ee) kaupa telliva isiku (edaspidi Ostja) ning OÜ Köökköök(edaspidi Müüja) vahel.
1.3. OÜ KöökkööK on õigus teha hinnakirjadesja Tingimustes muudatusi. Muudatustest ja täiendustest teatatakse interneti leheküljel www.pähklikeskus.ee ning jõustuvad avaldamise hetkel. Juhul kui Ostja edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.
1.4. www.pähklikeskus.ee tellimust vormistades ning maksu sooritades, kinnitab Ostja, et ta on tutvunud Müügitingimustega ja on nendega nõus.
2. OSTUKORV JA TELLIMUSE VORMISTAMINE
2.1. Pähklikeskus e-poest ostu sooritamiseks ei pea end registreerima kasutajaks. Ostu saab sooritada täites nõutud väljad. Registreerimata klientidele ei pruugi rakenduda mõningad toote soodustused.
2.2. Kliendi ostukorv luuakse hetkest, mil Ostja on klikkinud lingile «Lisa ostukorvi».Ostukorvis olevate toodete arvu võite muuta. Samuti saate muuta toote tellitavat kogust. Tehtud muudatuse kinnitamiseks klikkige nupule „Uuenda“. Tellimuse vormistamise jätkamiseks klikkige lingile „Edasi”. Teid suunatakse tellija andmete leheküljele.
2.3. Tellija andmete lehel sisestage nõutavad andmed ning klikkige nupule „Jätka”. Teid suunatakse tarne ja makseviisi valiku ning tellimuse kinnituse leheküljele. NB! Täitke kõik nõutud väljad, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohale toimetamine.
2.4. Rubriigis „Tellimuste ajalugu“ näeb Ostja arvet tellimuse eest. Arve koopia saadetakse automaatselt ka meiliaadressile, mis on tellimusse sisestatud.
2.5. Müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) arvates arve järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest OÜ KöökkööK arvelduskontole.
2.6 Kui Teil on küsimusi toodete sobivuse või Tellimuse edastamise kohta, siis kasutage veebipoe e-posti info@pähklikeskus.ee
2.7 Kõik Teie poolt sisestatud andmed krüpteeritakse ja need on nähtavad vaid Pähklikeskus poe klienditeenindajale. Tasudes pangalingiga on Teie andmed nähtavad AINULT PANGALE.
3. HINNAKIRI JA TASUMINE
3.1. Pähklikeskuse veebipoes on hinnad eurodes ja ei sisalda käibemaksu. OÜ KöökkööK ei ole käibemaksukohuslane.
3.2. Ostja poolt ostetud toodete hinnale lisandub tasu transpordi eest, mille suurus on märgitud tellimusel, vastavalt valitud tarneviisile. Summa kajastub Ostukorvis ning samuti ka Ostjale edastatavas arves/tellimuse kinnituses. Ostja näeb kohale toimetamise hinda alati enne arve tasumist.
3.3 Transpordi hind arvestatakse automaatselt eeldusel, et üks tellimus on mõeldud ühele aadressile. Juhul, kui Ostja soovib kaupa toimetada erinevatele aadressidele, tuleb teha erinevad tellimused.
3.4. Makse sooritamiseks valige tellimuse vormistamise leheküljel endale sobiv makseviis. Toodete eest on võimalik tasuda pangalingi kaudu Peale tellimuse esitamist klikkige soovitud panga lingile, mis suunab Teid valitud internetipanka: Swedbank, SEB. Sisestage oma kasutajatunnus ja paroolid ning sisenege internetipanka. Internetipangas näete juba täidetud maksekorraldust, kus on kirjas summa, mis kuulub tasumisele ostetud toodete eest. Peale makse sooritamist pangalingiga vajutage kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde“.
3.5. Tellimuse täitmine algab pärast tasumisele kuuluva summa laekumisest OÜ KöökkööK arvelduskontole.
4. KOHALETOIMETAMINE JA ÜLEANDMINE
4.1. Peale makse sooritamist postitatakse kaup Omniva või SmartPOST pakiautomaati nädala jooksul peale makse laekumist OÜ KöökkööK pangakontole.
4.2 Tellitud kaubad saadetakse võimalusel SmartPost pakiautomaadiga.
4.3. Tellimuse vormistamise leheküljel Ostja valib endale sobiva tarneviisi. Juhul kui valisite tarneviisiks „Tulen ise järele“, võetakse Ostjaga ühendust telefoni või e-posti teel ja antakse teada millal Ostja saab kaubale järgi tulla.
4.4. Juhul, kui toodete tähtaegne kohale toimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest OÜ KöökkööK ei vastuta, teatame sellest Ostja poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või e-posti teel 2 tööpäeva jooksul arvates Lepingu jõustumisest vastavalt Tingimuste punktile 2.5. ning ühtlasi anname teada Ostja poolt tellitud toote kohale toimetamise tähtaja. Juhul, kui Te kaotate toote kohale toimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Ostjal õigus oma tellimus tühistada ning Ostja poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega) tagastatakse.Tellimuse tühistamiseks peab Ostja sellest OÜ KöökkööK teavitama meili või telefoni teel. Ostja poolt tasutud ettemaks tagastatakse 14. päeva jooksul peale Ostja poolt vastava avalduse esitamist. OÜ KöökkööK ei ole kohustatud hüvitama tellimuse tühistamisest tekkida võivat kahju.
4.5 Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohale toimetamisel. OÜ KöökkööK ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
4.6. OÜ KöökkööK toimetab kauba aadressile, mis on märgitud tellimuses. Sihtkoha muutumisest on Ostja kohustatud teavitama koheselt enne kauba kohaletoomist või postitamist. Hilinenud teade sihtkoha muutumisest võib tekitada Ostjale edasisi lisakulutusi.
5. KAUPADE TAGASTAMINE
5.1. Ostjal on õigus peale toodete eest tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates OÜ KöökkööK e-posti aadressile info@pähklikeskus.ee vastavasisulise teate. KöökkööK OÜ leheküljel saab täita tagastusblangi, kuhu on kohustuslik märkida tagastamispõhjus, tellimuse numbri ning oma panga arvelduskonto.
*Tellimuse tühistamise õigus ei kehti järgmiste kaupade puhul:
* Lõhutud või lõhutud pakendiga tooted
* Tooted, mis on teostatud eritellimusel
5.2. Peale toodete kättesaamist on Ostjal 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Kui ostetud kaup Ostjale mingil põhjusel ei sobi, siis on Ostjal võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada, järgides eelpool toodud juhiseid.
5.3. Tellimuse tühistamisel punktis 5.1 sätestatud juhul või tellimusest taganemise korral punktis 5.2 sätestatud juhul tagastatakse Ostjale ostu eest tasutud summa millest Ostja kannab toote tellimusega seotud kulud ning lattu saatmisega seotud kulutused kuni 15 EUR ulatuses (p. 5.5). Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Ostja arveldusarvele hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisteate jõudmisest meieni, eeldusel, et Ostja on sama tähtaja jooksul kauba tagastanud, v.a käesolevate tingimuste punktis 5.6 sätestatud juhtudel.
5.4. OÜ KöökkööK kannab tagasisaatmise kulud juhul, kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei vasta Ostja tellimuses olevale tootele (st valet toodet). Kui toode on vigastatud, on OÜ KöökkööK kohustatud toote võimalikult kiiresti ümber vahetama. Juhul, kui Ostja kaotab toote kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Ostjal õigus oma tellimus tühistada ning Ostja poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega) tagastatakse. Raha tagastatakse Ostja arvelduskontole 14 tööpäeva jooksul.
5.5. OÜ KöökkööK on õigus tagastatava toote transpordikulu kuni 10 EUR ulatuses Ostjalt küsida ning selles mahus tagastavast summast maha arvestada. Välja arvatud juhtudel punktis 5.4 ja 5.8.
5.6. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid). Tagastatava kauba pakend peab olema terve ja puhas.Kui tagastatav toode (toote pakend) on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud OÜ KöökkööK; ning toote mittesihipärase kasutamise, ümberehitamise, ebakorrektse kokkupaneku või lahtivõtmise tulemusena või Ostja süü või hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludest jätab OÜ KöökkööK endale õiguse tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Ostja poolt toote eest tasutud ning Ostjale tagastamisele kuuluva summaga. Juhul, kui Ostja ei ole nõus tasaarvestamises näidatud väärtuse vähenemisega, on tal õigus tagastatud toote väärtuse vähenemise kindlaks tegemiseks või tekkinud situatsiooni süüdlase tuvastamiseks kasutada sõltumatu eksperdi hinnangut. Ekspertiisiga seotud kulud kuuluvad OÜ KöökkööK ja Ostja vahel pooleks jagamisele, v.a. Juhul kui ühe osapoole seisukoht osutub põhjendamatuks. Sellisel juhul tasub kõik ekspertiisiga seotud kulud osapool, kelle seisukoht osutus põhjendamatuks.
5.7. Marmik OÜ jätab endale õiguse tühistada tellimus juhul, kui ostusumma alates tellimuse vormistamisest 3 päeva jooksul ei ole laekunud OÜ KöökkööK arveldusarvele.
5.8. Juhul, kui tellitud toode on laost otsas ning Ostja pole nõus OÜ KöökkööK poolt pakutava asendustootega, on Ostjal õigus tellimus tühistada. Ostusumma (koos transpordi maksumusega) tagastatakse Ostja arveldusarvele14 tööpäeva jooksul peale vastavasisulise avalduse saamist.
5.9. Tagastamisel tuleb esitada kauba ostuarve ja tootjapoolne täidetud andmetega garantiitalong, kui see on nõutud.
5.10. OÜ KöökkööK jätab endale õiguse keelduda tellimuse täitmisest juhul kui temast sõltumatutel asjaoludel osutub tellimuse täitmine võimatuks või on raskendatud. Ostjat tellimuse tühistamisest teavitatakse otsekohe telefoni või meili teel. Ostja nõudmisel on OÜ KöökkööK kohustatud tellimuse tühistamise põhjuseid kirjalikult põhjendama. Tellimuse täitmise tühistamise korral on OÜ KöökkööK kohustatud Ostjale tagastama kauba eest makstud summa 7 tööpaeva jooksul. Tellimuse täitmise tühistamise korral ei vastuta OÜ KöökkööK Ostja ega kolmanda osapoole ees tekkida võivate kahjude eest.
6. GARANTII JA PRETENSIOONIDE ESITAMINE
6.1. Tootele garantii annab valmistaja.
6.2. Garantii kehtib ainult OÜ KöökkööK poolt müüdud kaubale. Garantiiaeg algab, kui toode antakse üle selle tarbijale. Garantii kehtib toote esimesele kasutajale. Toote või osa ümbervahetamine ei pikenda esialgset garantiiaega.
6.3. Kui tegu on tootja defektse tootega, on Ostjal õigus nõuda toote asendamist uuega. Ostjal on õigus nõuda raha tagastamist juhul kui asendustoote puudumisel ei ole võimalik vahetust teostada mõistliku perioodi jooksul. (VOS, 11.ptk., paragrahv 222(1)). Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kantakse toote eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Ostja poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise ja toote tagastamise soovi kohta teate saamisest.
6.5. Toote defekti ilmnemisel kohustub Ostja teavitama OÜ KöökkööK probleemist e-posti aadressil info@pähklikeskus.ee , ja kaubat agastamisel tingimusi“ 5. KAUPADE TAGASTAMINE“ . Garantiiavaldusele tuleb lisada: - vealine toode: - toote ostmise kuupäev, arve number: - täpne vea selgitus ja põhjus (ei aktsepteerita selgitusi nagu - ei maitse, katki, ei tööta jne: - lisainfot andva isiku nimi ja kontakttelefon; tagastamispõhjus, tellimuse numbri ning oma panga arvelduskonto. Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2-nadala jooksul peale defekti avastamist. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Ostja õiguse nõuda OÜ KöökkööK toote vahetamist. Tagastamisel tuleb esitada kauba ostuarve ja tootjapoolne täidetud andmetega garantiitalong, kui see on nõutud.
6.6. OÜ KöökkööK ei vastuta:
* Ostja süül toote halvenemise/kahjustumise eest:
* puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel:
* Ostja süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustumise eest:
* toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.
6.9. OÜ KöökkööK ei hüvita lisakulusid, mis tekivad kauba asendamisega garantiiajal (transport, postikulu ega teisi lisakulusid mis tekivad toote asendamisega).
6.12. Vealist toodet, mis on hüvitatud, ei tagastata. Kui vigane toode ei kuulu garantiikorras vahetamisele, on OÜ KöökkööK õigus toode 30 päeva möödudes hävitada, kui garantii nõude esitaja ei nõua toote tagastamist.
6.13. Lisaks garantiist tulenevatele õigustele on Ostjal ka muud seadusest tulenevad õigused.
7. VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD
7.1. OÜ KöökkööK vastutab Ostja ees ja Ostja vastutab OÜ KöökkööK ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
7.2. OÜ KöökkööK ei kompenseeri moraalset kahju ja mittekasutatud võimalusi, mida võib tekitada Ostjale tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames
7.3. Ostja vastutab kõigi tehingute eest, mis on tehtud tema kasutajatunnust ning parooli kasutades saidil KöökkööK OÜ.
7.4 OÜ KöökkööK ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude eest või toote kohale toimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohale toomise viibimine on tingitud asjaolust, mida OÜ KöökkööK ei saanud mõjutada ning mille saabumist OÜ KöökkööK ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
8. MUUD TINGIMUSED
8.1. Kõiki ostude sooritamise käigus teatavaks saanud Ostja isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüptitud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse.
8.2. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
8.3. Ostja ja OÜ KöökkööK vahel seoses e-poe vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Ostjal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
8.4 Täiendavalt teavitab OÜ KöökkööK vastavalt TKS § 26 lg 2 tarbijat tunnustatud vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusest, kelle poole tarbija võib pöörduda kauplejaga tekkiva vaidluse lahendamiseks (www.komisjon.ee)
8.5 Kõikidele tarbijatele üle Euroopa Liidu avatakse uus elektrooniline keskkond, mille kaudu saab lahendada tekkinud kaebusi (Online Dispute Resolution - http://ec.europa.eu/odr)
* Käesolevat lepingut ei tohi kopeerida ega kasutada mujal ilma selleks luba küsimata Marmik OÜ-lt.